upoznavanje za jebanje
Posalji mi SMS! posalji AB na broj 6292 i izaberi devojku ili zenu sa kojom zelis da se upoznas cene za sms dopisivanje sa devojkama
JebacicePosalji mi SMS! posalji AB na broj 6292 i izaberi devojku ili zenu sa kojom zelis da se upoznas cene za sms dopisivanje sa devojkama

уторак, 17. мај 2011.

Mlada jebacica ispičkala tunjavog druga

Ni klinci nisu ko što su nekad bili. Da li ih je iskvario FaceBook i slične gluposti ili je nešto drugo po sredi ne znam, ali znam da kad sam ja išao u školu nije bilo klinca koji bi odbio pičku.

Ova mlada napaljena jebacica baš se primila na drugara, ali ovaj se i nije pokazao kao jebač pa je na kraju umeto pičke dobio batine.


Po meni ovaj mali pederković koji liči na Džastina Bibera je dobio ono što zaslužuje, ovakva klinka se jednostavno ne odbija.

Znači jebaci naravoučenije je da kad vam devojka ponudi pičku prihvatite bez rasprave da ne bi bilo problema.

Нема коментара:

Постави коментар